Branding din virksomhed

Hvis du tror, at kun store corporate navne skal tænke på ting som navne, så tro om igen. Dit brand, siger en masse om dig og din virksomhed, og det er så sandt for en én person hjemme-baserede operation som det er for en multinationale konglomerat. I denne artikel ser vi på hvordan at skabe et stærkt brand til din virksomhed kan hjælpe dig med at sætte dig ud fra flokken og lægge den rigtige fundament for den fremtidige vækst i din virksomhed.

HVAD ER ET BRAND?

Dit brand er mere end bare logoet på dit brevpapir og visitkort eller din virksomhedsnavn. Det er din virksomhedsidentitet. En effektiv brand fortæller verden hvem du er, hvad du gør, og hvordan du gør det, mens man samtidig oprettelse af din relevans og troværdighed med dine potentielle kunder.

Dit brand er ogsÃ¥ noget mere æterisk. Det er, hvordan virksomheden opfattes af sine kunder. Hvis dit brand har en høj opfattede værdi, nyde du mange fordele i forhold til dine konkurrenter, især nÃ¥r det kommer til prissætning. Hvorfor tror du folk er villige til at betale dumme penge for beklædningsgenstande med bogstaverne “CK” pÃ¥ dem? Opfattede værdi. Opfattede værdi som følge af meget effektiv brand promotion resulterer i meget høj brand awareness.

Nu, jeg siger ikke, at vi alle nødt til at haste ud og begynde at skabe brands, der vil blive anerkendt verden over. De fleste af os simpelthen har ikke tid eller andre nødvendige ressourcer. Hvad jeg foreslår, er imidlertid, at det er muligt for dit brand til at dominere din niche.

HVORFOR SKAL JEG OPRETTE MIT EGET MÆRKE?

= > Differentiering

Vi inde på dette i forrige afsnit, da vi kiggede på hvad mærke er og hvordan det kan bruges til at øge den opfattede værdi af dine produkter og tjenester. Den væsentligste årsag til at skabe dit eget brand er at differentiere dig fra dine konkurrenter. Nye hjemmesider er en skilling et dusin. Så er hjemme-baserede virksomheder. Du skal hele tiden være på udkig efter måder at sæt dig ud fra din konkurrence. Dit brand kan gøre det for dig.

= > Mere effektiv og effektiv markedsføring

En anden god grund til at skabe dit eget brand er at gøre din salgsstyrke (selv om der er en salgsstyrke en – du) mere effektivt og omkostningseffektivt.

Forestil dig hvis du ikke har, for at tilbringe de første 50% af din tid med en ny udsigten forklarer, hvem du er, hvad du gør og hvordan du gør det. Hvad hvis dit brand havde allerede meddelt der for dig? Du kan bruge 100% af din tid med fokus på salg i stedet for at uddanne dine kundeemner om din virksomhed

En anden fordel ved branding er at indsats du expend øge dit brand-kendskab gennem fremme og markedsføring dit brand til din målmarked automatisk overfører til dine produkter og tjenester. Så selv når du annoncerer din mærke, er du indirekte også markedsføre dine produkter og tjenester.

HVORDAN OPRETTER JEG MIN EGEN MÆRKE?

OK, så er du overbevist om du har brug at skabe dit eget brand. Hvor i alverden skal du begynde?

Tidligere oplevede vi, at dit brand skal sige hvem du er, hvad du gør, og hvordan du gør det. Det skal gøre alle disse ting pÃ¥ samme tid som oprettelse af din relevans for og opbygge credibilty med dine potentielle kunder. Overflødigt at sige, det er absolut nødvendigt, hvis du skal bygge dit eget brand, * selv * have en klar forstÃ¥else af hvem du er, hvad du gør, og hvordan du gør det. Hvis ikke, du vil have devil’s egen tid at fÃ¥ dette budskab ud til nogen anden, endsige om oprettelse af din relevans og troværdighed.

= > Skrive et Mission Statement

Så lad os starte med at oprette en mission statement. Hvad er missionen af din virksomhed? Selvfølgelig er du i erhvervslivet til at opnå en fortjeneste. Men gør en fortjeneste er et biprodukt af en succesfuld forretning. Fokusere i stedet på, hvordan du vælger at opnå at profit. Hvad er dine kerneværdier?

Et godt sted at begynde at tænke over din mission er at sætte dig selv i skoene af dine kunder. Sætte dig selv i deres målgruppe. Antag, at din virksomhed er web hosting. Hvis du er i markedet for en web-vært, hvad ting er vigtige for dig? Forskellige mennesker vil være på udkig efter forskellige fordele, men du kan vædde på, at de ønsker deres hjemmeside skal være tilgængelig for besøgende på webstedet, så pålideligheden vil stå højt på deres liste. Prisen er også tilbøjelige til at være højt på listen som er 24/7 teknisk support. Hvad med add-on funktioner som ubegrænset e-posthenvisninger, cgi opbakning og hvad-ikke? Disse ting vil være meget vigtigt at nogle og mindre vigtigt for andre. Så fokusere på de fordele, der forventes at være særdeles relevante for fleste af din målgruppe. Lad os nøjes med vores formål pålidelighed, pris og teknisk support.

Din mission statement kan læse noget som dette: “Jeg stræber efter at tjene en rimelig forrentning pÃ¥ min investering af tid og penge ved at levere billig webhosting med garanteret 99% oppetid og 24/7 telefon teknisk support”. Det er en temmelig generel erklæring, og hvis du beslutter at fokusere pÃ¥ en bestemt niche for webhosting, som smÃ¥ virksomheder, kan du mere snævert fokus pÃ¥ denne gruppe i din mission statement. Nu, du har skrevet din mission statement, kan du begynde tænkning om at skabe et brand, der forstærker og støtter din mission. SÃ¥ kan at komme tilbage til de grundlæggende spørgsmÃ¥l om, hvem du er, hvad du gør og hvordan du gør det, du nu begynde at tænke pÃ¥ virksomheden i disse vilkÃ¥r. Du er en webhosting udbyder, du hoste websites for smÃ¥ virksomheder og du gøre det ved at tilbyde omkostningseffektive webhosting solutions, garanteret 99% oppetid og 24/7 telefon teknisk support.

Når du opretter dit brand, skal du huske hvem, hvad og hvordan fast på men også bruge mærket til at fastsætte din relevans for din målgruppe og opbygge troværdighed med dette marked.

Lad os nu gå over til møtrikker og bolte af oprettelse af dit brand.

= > Beskriv hvad du Branding

Liste ud af din virksomheds vigtigste funktioner og egenskaber, din konkurrencemæssige fordele og alt andet, der adskiller dig fra dine konkurrenter.

Bruger eksemplet webhosting, du vil fokusere primært på målene fra din mission statement nemlig, pålidelige og omkostningseffektive webhosting solutions understøttes af 24/7 teknisk support.

= > Identificere og beskrive din målmarked

Beslutte, om du ønsker at indskyde prøvens hele webhosting Fællesskabet eller kun et segment af det som små virksomheder websites. Beskrive dit marked.

= > Navne, foreslår vigtige elementer fra din Mission Statement

De centrale elementer fra din mission statement var pålidelighed, omkostningseffektivitet og kundeservice. Liste over navne, der tyder på disse elementer. Lad os bruge pålidelig Webhosting for vores eksempel. (Jeg påstår ikke at være et skabende geni.)

MÃ¥ ikke begrænse dig selv til rigtige ord, selv om. Et opfundet navn med nogen indlysende betydning er et legitimt navn givet det fortæller noget om din virksomhed. Du vil finde opfundet navne lettere at varemærke og sikre domænenavne for ogsÃ¥ – et klart plus!

= > List Tag linjer, styrke din Mission Statement

Vi skal bruge: “Fremragende pÃ¥lidelighed og teknisk support til en pris, din lille virksomhed har rÃ¥d til”. Jeg ved, jeg kender. Du kan gøre det meget bedre, jeg er sikker pÃ¥.

HVORDAN SKAL JEG BRUGE MIT BRAND?

= > Oprette et Logo til dit Brand

Dit logo er ikke dit brand, men dit logo skal tillade dit brand til genkendes straks af dem bekendt med den. Denne grad hjælper dit logo oprette og styrker varemærkebevidsthed.

Du opretter logoet skal kunne anvendes konsekvent i en række forskellige medier. Det bør være egnet for virksomhedens brevpapir og visitkort samt for din hjemmeside og corporate skiltning (hvis nogen). Du ønsker ikke en forvirrende miskmask af logoer og bannere og himlen ved hvad ellers. Alt du producere skal bruge samme, ensartet stil med logo, så over tid, dit logo bliver synonymt med dit brand. Instant anerkendelse er, hvad du kommer her, så ikke udvande det ved hjælp af flere forskellige logoer til forskellige formål.

= > Konsekvent brug af firmanavn, Logo og slogan

Går tilbage til eksemplet webhosting, at sætte brand navn og slogan sammen, vil være i den fysiske manifestation af dit brand:

PÃ…LIDELIG WEBHOSTING

Uovertruffen pålidelighed og teknisk support til en pris

din lille virksomhed har råd til.

For at skabe brand awareness, denne branding skal anvendes konsekvent og ofte i alt din producere, uanset om det er breve til kunder, visitkort, brochurer, tilbud, fakturaer, reklame, fremme, på dit websted, på hoveddøren af dine vigtigste sted for forretning og på dine produkter. Og glem ikke at være konsekvent i din brug af farveskemaer. Disse kan være stærkt brand forstærkere.

= > Markedsføring og fremme af dit Brand

Når du har oprettet dit brand, du har brug for til at markedsføre og fremme det, ud over dine produkter og tjenester. Dette er, hvordan du opretter din troværdighed og relevans for din målgruppe. Forhåbentlig kan du se, hvorfor dit brand skal være tyder på din mission statement. Hvis på samme tid som du sælger dine produkter og tjenester du også skubbe dit brand, bliver dit brand synonymt med dine produkter og tjenester. Og vice versa.

En korrekt beskrivende brand og høj mærkebevidsthed blandt din målmarked tillader du mere let indføre en bredere vifte af produkter og tjenester, når de er udviklet uden at skulle starte igen sælge hvem du er, hvad du gør, og hvordan du gør det første . Dit brand har allerede presold du. Dit job er at sælge dine produkter og tjenester.

Bogmærk Permalink.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *